هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : المیرا

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل گلدن هیل استانبول

یکی از هتل های ۴ ستاره شیک استانبول هتل گلدن هیل می باشد که در مناطق قدیمی استانبول و در قلب شهر قرار گرفته است این هتل در منطقه فیندیکزاده واقع شده و بسیار به مکان های دیدنی استانبول نزدیک می باشد. هتل دارای ۹۷ اتاق مجهز می باشد تمامی اتاق ها مجهز به بالکن ، اینترنت ، تلفن ، تلویزیون ، سرویس حمام ، سیستم حرارتی و برودتی و کفپوش آنها نیز از موکت پوشیده شده است این هتل دارای رستوران با غذاهای خوشمزه و فروشگاه‌های زیبا برای مسافران تور استانبول می باشد و حمل و نقل عمومی نیز در مجاورت آن در دسترس است. فرودگاه آتاتورک نیز ١٢ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل گلدن هیل استانبول با ایاصوفیه ، کاخ توپ کاپی ، مسجد کبود ، بازار بزرگ استانبول و کاخ دولمه باغچه, 5 دقیقه فاصله دارد و مسافرانتور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به راحتی به جاهای دیدنی استانبول بروند. 

امکانات هتل گلدن هیل استانبول:

سالن های کنفرانس, ویدئو, اینترنت, صرافی, آسانسور,سالن SPA, صندلی‌های حمام آفتاب مخصوص مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی . آرایشگاه . استخر سر پوشیده و … که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   




:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های 4 ستاره استانبول,راحت ترین هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: